Poradnik, blog o grafice komputerowej 2D i 3D - poradniki od CGwisdom.pl - strona 26

  1. Darmowe modele 3d produktów firmy Apple!

    Darmowe modele 3d produktów firmy Apple!

    Darmowe materiały Świetne darmowe modele produktów firmy Apple w 100% za darmo!
  2. Darmowe modele akcesoriów kuchennych

    Darmowe modele akcesoriów kuchennych

    Darmowe materiały Dziś mamy dla was informacje o darmowych modelach 3d kuchennych akcesoriów!
  3. Darmowe modele 3d łóżek!

    Darmowe modele 3d łóżek!

    Darmowe materiały Jeśli potrzebujecie modeli 3d łóżek do swoich projektów to zajrzyjcie tutaj!
  4. Darmowe wycięte postacie - Turbosquid

    Darmowe wycięte postacie - Turbosquid

    Darmowe materiały Jeśli potrzebujesz wyciętych postaci do swoich projektów to zajrzyj tutaj!
  5. Darmowe tekstury płyt chodnikowych od Vizpark!

    Darmowe tekstury płyt chodnikowych od Vizpark!

    Darmowe materiały Bardzo dobre tekstury chodnika wraz z materiałem!
  6. Darmowe modele 3d - CGAxis

    Darmowe modele 3d - CGAxis

    Darmowe materiały Kilka przydatnych darmowych modeli :)
  7. Darmowe modele 3d od Vizpark

    Darmowe modele 3d od Vizpark

    Darmowe materiały Firma Vizpark udostępnia na swojej stronie kilka przydatnych modeli , które mogą się wam przydać.
  8. Gdzie mogę znaleźć tekstury?

    Gdzie mogę znaleźć tekstury?

    Darmowe materiały Jeśli zastanawiacie się skąd brać tekstury do swoich modeli to dziś poznacie odpowiedź!
  9. 33 darmowe wycięte postacie

    33 darmowe wycięte postacie

    Darmowe materiały Mamy dla was informacje skąd możecie pobrać 33 zupełnie darmowe wycięte postacie!
  10. Darmowe modele mebli 3d

    Darmowe modele mebli 3d

    Darmowe materiały Dziś mamy dla was informacje skąd możecie pobrać zupełnie za darmo 158 darmowych modeli!
  11. Darmowe wycięte postacie do projektów

    Darmowe wycięte postacie do projektów

    Darmowe materiały Na sam początek mamy dla was parę linków skąd możecie pobrać zupełnie za darmo wycięte postacie od firmy XOIO, które możecie wykorzystać w swoich renderach.